Feeds:
Posts
Comments

Archive for June 4th, 2009

Unchiul Costica

stingy manNu gaseam de lucru.

Am gasit o camera cu chirie la un batran din biserica micuta din oras. El avea o casa pe care o inchiriase altora si locuia singur intr-un apartament la bloc.

Speram sa gasesc de lucru ca sa pot plati chiria si sa-mi cumpar mancare, dar nimic nu aparea la orizont.
Locuiam intr-o camera goala si dormeam pe jos, imbracata. Afara, in curte, era o fantana cu robinet si noaptea, cand ceilalti dormeau, ieseam afara si-mi faceam baie cu un castron pe care-l gasisem la gunoi. Imi spalam rochita si o puneam in camera, la uscat. Asa ca a doua zi eram la fel de curata ca si aceia care aveau baie cu dus.

Faptul ca nu m-am imbolnavit in vremea aceea s-a datorat faptului ca Domnul Isus ingrijea de mine.

La sfarsitul lunii Unchiul Costica s-a prezentat sa-si ia chiria, dar eu nu aveam banii. L-am rugat sa ma mai astepte inca o luna si ii voi plati. Mi-a dat doua saptamani.

Aflasem de la biserica ca acest batran nu mai frecventa de mult biserica si ca era un zgarcit fara pereche.

Read Full Post »