Feeds:
Posts
Comments

Archive for June 16th, 2009

harassment2La servici lucram din greu. Aveam salariul mic. De abia reuseam sa platesc chiria. Imi ramaneau foarte putini bani de mancare. Cu toate economiile mele imi cumparam un covrig si un iaurt pe zi. Asa am trait trei luni de zile. Eram asa de satula de iaurt incat n-am mai mancat iaurt timp de zece ani dupa aceea.

Seful meu era un om casatorit,cu copii, care isi insela nevasta cu alte femei. Incerca sa-si ascunda nefericirea vietii cu bucurii efemere,de o clipa.

Ii vorbeam adesea despre Domnul Isus si dragostea Sa pentru oameni, dar el radea si glumea pe seama mea.
De la o vreme avea o purtare ciudata; era foarte gentil si atent cu mine. Intr-o zi m-a prins intr-un colt, incercand sa ma sarute.

Am fugit de acolo si am abandonat serviciul. Eu incercasem sa-l atrag la Domnul si diavolul incerca sa ma prinda in cursa. Stiam ca diavolul ma uraste de moarte asa ca am plecat de acolo. Dar seful nu s-a dat batut. M-a cautat acasa. Imi spuneau vecinii ca mereu venea un domn si intreba de mine. Mi-am dat seama ca trebuia sa-mi schimb adresa.

La biserica se facuse un anunt ca intr-un sat indepartat era o biserica care avea nevoie de o femeie de servici. Se oferea cazare gratuita. M-am inscris imediat.

Mi-am luat la revedere de la unchiul Costica. A plans si m-a rugat sa raman la el, dar eu simteam ca trebuia sa plec din oras. I-am gasit la biserica o familie tanara care erau in cautare de locuinta. S-au mutat la el cu promisiunea ca vor ingriji de el.

Read Full Post »