Feeds:
Posts
Comments

Archive for June 18th, 2009

Invierea

chiefbigfootStransesem 50.000 de lei (cca $50) pe vanzarea de carti. Pastorul a decis sa-i dam unei familii sarace cu 9 copii, care locuia in sat si adesea sufereau de foame si frig. Aveau o fata la liceu in oras si profesorii cereau ca parintii sa vina sa discute cu ei, dar parintii nu aveau bani de tren sa mearga la oras. Deasemenea trebuiau sa parcurga 7 km pe jos, prin zapada mare cat un om si pe viscol, ca sa ajunga la gara de tren. M-am dus in locul lor (caci eu nu aveam 8 copii de ingrijit) si dupa ce am vorbit cu profesorii m-am intors in sat. Pe drum, de la gara, am gasit un om cazut in zapada. Din cauza gerului adormise. Stiam cat de periculos este sa adormi pe o asemenea vreme; era moarte curata. L-am strigat si zgaltait pana s-a trezit si l-am rugat sa ma ajute sa-l ridic pe picioare. Cu chiu cu vai am reusit amandoi. Era de doua ori mai inalt decat mine. L-am condus pana in sat vorbindu-i de primavara vesnica din Imparatia Cerurilor, ca sa-i mai incalzesc sufletul. Nu stiam daca pricepe ceva, dar nu era nici-o problema; Domnul stia cum sa lucreze la inima lui. O saptamana mai tarziu mi-a cumparat cateva carti religioase.

Read Full Post »