Feeds:
Posts
Comments

Archive for June 22nd, 2009

mothers-day-flowersDar unchiul Costica lasase o surpriza in urma lui. Tanara familie, care locuise pentru un an cu el, mi-a inmanat un cec din partea lui de 70.000 lei (cca $70). Era o suma mare. Am ramas surprinsa si impresionata. M-am gandit sa continui frumoasele amintiri pe care le aveam cu unchiul. La biserica, fata care cumpara flori pentru ziua de Sabat se imbolnavise si nu se gasea nimeni s-o inlocuiasca. Atunci mi-a venit un gand frumos: sa cumpar de banii unchiului flori pentru Domnul Isus ca o ofranda de bun miros. Si asa s-a intamplat ca timp de trei luni Domnul primea Sabat de Sabat flori din partea unchiului Costica. Si inchinatorii se minunau de frumusetea florilor… Eram tare fericita. Chiar daca trecuse la odihna, omul acesta continua sa-mi infrumuseteze sufletul. Cand ne vom intalni in ceruri vom rade amandoi de idee.

Read Full Post »